No products in the cart.
Handelsbetingelser
Handelsbetingelser
Kunde hos POPOPBOX
Du kan handle hos os på følgende måder:
- Via www.popopbox.dk
- Via mail til info@popopbox.dk
- Via telefon 40863400Leveringsomkostninger på enkelt levering er 40 kr. Der er GRATIS levering af ekstravarer for abonnenter, når de leveres sammen med en abonnementskasse.Deadlines for ferie, afbestilling eller ændring af abonnement, senest 1 uge førBetalingLøbende betaling – tilføj kreditkortVi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron og JCB. Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS, paypal gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos POPOPBOX., POPOPBOX har ingen adgang til disse oplysninger. Ved køb over 600 kr. opkræves beløbet forud.Vælger du BetalingsService betaler du månedligt – hver den 1. Du kan se månedens køb på BS’ betalingsoversigt. Vælger du denne betalingsform med længere kredittid, opkræves et depositum svarende til 2 leveringer, dog max 500 kr. Depositumfaktura og tilmelding til BS fremsendes til din mail ved oprettelse. Depositummet tilbagebetales/modregnes i de sidste leveringer ved afmelding. Depositum betales med kreditkort eller MobilePay ved oprettelse.Der vil på opkrævningen altid være angivet dato på de leveringer, der opkræves for. Du kan tilmelde dig til Betalingsservice ved at klikke herHvis vi ikke har modtaget din betaling senest 10 dage efter forfald, sender vi en betalingspåmindelse (via mail eller brev), hvor vi beder dig betale straks.Hvis vi ikke har modtaget din betaling 30 dage efter forfald, sender vi rykker 3 (brev) med et gebyr på kr. 100. Du får samtidig besked om, at hvis du ikke betaler inden 10 dage, vil din konto blive opgjort og et evt. skyldigt beløb bliver sendt til opkrævning via vores inkassobureau.Ønsker du kun at bestille et enkelt køb kan du betale dine varer med kreditkort eller via MobilePay 40863400POPOPBOX trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.OpsigelseDer er ingen bindingsperiode på abonnementer fra POPOPBOX. Du kan opsige dit abonnement når som helst, og opsigelsen træder i kraft straks. Hvis du har levering i den uge, hvor du opsiger dit abonnement, træder opsigelsen dog først i kraft efter leveringen.Emails og Nyhedstilmelding
- Er du abonnent på én af vores pakker modtager du som en del af abonnementet følgende mails:
- Ved opsigelse af abonnementet bliver depositummet modregnet i de sidste leveringer, og du vil modtage en opgørelse over dit abonnement via mail eller brev fra os.
- Hvis du ønsker at opsige dit abonnement eller stille dit abonnement i bero, skal du kontakte kundeservice på tlf. 40863400 eller via mail: info@popopbox.dk, senest fredag kl. 16, ugen inden du ønsker at standse leveringerne. Du kan også sende os et brev (se adressen nederst i venstre side).
- Dine betalingskortdata bliver opbevaret sikkert hos DIBS gennem NETS og kan ikke anvendes til andet end gennemførelse af betalingstransaktioner hos POPOPBOX, POPOPBOX har ingen adgang til disse oplysninger.
- Vi modtager Dankort, VisaDankort, Mastercard, Maestro, Visa, VisaElectron og JCB.
- Betaling ved enkelt køb
- Hvis vi ikke har modtaget din betaling 20 dage efter forfald, sender vi rykker 2 (via mails eller brev) med et gebyr på kr. 100. Samtidig stopper vi dine leveringer, indtil vi har modtaget din betaling.
- Manglende betaling
- POPOPBOX opkræver et BS gebyr på 6,90 kr. Gebyret dækker kun de reelle omkostninger, som POPOPBOX betaler til Nets(BS), paypal og er ikke pålagt andre administrative udgifter.
- Via Betalingsservice sker opkrævning for leveringer bagud (efter leveringen er sket). Opkrævningsperioden går fra den 16. til den 15. i måneden. Det vil sige, at du eksempelvis den 1. november skal betale for de pakker, du har fået leveret i perioden fra den 16. september til den 15. oktober.
- Månedsbetaling via BS/paypal NETS – med depositum
- Hvis du ikke længere ønsker dit betalingskort registeret, skal du opsige dit abonnement. Dette gøres ved at sende en mail til info@popopbox.dk
- POPOPBOX trækker først pengene, når varerne er afsendt. Og der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
- Vælger du at tilføje dine kreditkortoplysninger bliver der automatisk opkrævet for hver uges eller måneds leverancer. Dine betalingsoplysninger vil blive opbevaret sikkert og fortroligt hos Dibs, paypal og du behøver kun at taste dine kortdata én gang.
- Når du tilmelder dig et abonnement, kan du vælge mellem 2 betalingsformer:
- Ved komplet afmelding af et abonnement skal du sende en mail til kundeservice info@popopbox.dk
- Deadlines
- Alle priser er incl. moms og afgifter.
- Fredagen inden levering modtager du en mail med det forventede indhold i den kommende uges pakke. Herudover kan der i løbet af året udsendes servicemails når der sker ændringer i typen af abonnementer der tilbydes, m.h.p. at sikre at du som kunde modtager den rigtige pakke. POPOPBOX nyhedsmail kan du afmelde via www.popopbox.dkSikkerhedPersondatapolitikPå www.popopbox.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionaliteter.LogstatistikOplysningerNavn Adresse Telefonnummer Mailadresse Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varer til dig.Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Hos POPOPBOX anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person.Du skal være fyldt 18 år for at kune oprette abonnement hos Skagenfood.Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du er utilfreds med, eller som du synes, vi kan gøre bedre. Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på info@popopbox.dk dk eller på tlf.: 40863400. Telefonerne er åbne man-tir kl. 9.00-16.00 og ons-fre kl. 9.00-17.15.Som udgangspunkt vil du få et afslag i prisen, hvis en vare eller dele af leveringen ikke er i orden. På fødevarer er reklamationsretten varens naturlige holdbarhed.DA POPOPBOX også LEVERER FØDEVARER ER DER INGEN FORTRYDELSESRET på disse produkteri henhold til Forbrugeraftaleloven § 17, stk. 2, nr. 1.Spørgsmål?Du kan også kontakte os direkte på 40863400
- Du er meget velkommen til at maile os på info@popopbox.dk
- Fortrydelsesret
- Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse af pakken eller ved manglende levering af pakken. Det gælder både i relation til levering af pakken og til indholdet i pakken. På den måde kan vi med det samme reagere og give dig en bedre service. En reklamation vil altid blive besvaret via mail.
- Reklamationer
- Oplysningerne transmitteres ikke i krypteret tilstand, og de lagres ikke i krypteret tilstand. De vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til tredjepart.
- Dine persondata opbevares på servere hos wanafindi specialindrettede serverrum, som er tyverisikrede og udstyret med brandhæmmende inergénanlæg. Serverne overvåges 24 timer i døgnet.
- For at du kan indgå en aftale med os via hjemmesiden, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
- Logstatistik bruges på www.popopbox.dk og betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft. Under abonnementers Log ind funktion laves ydermere en statistik på de foretagne bevægelser. Det vil sige, at POPOPBOX har mulighed for at se, hvornår enkelte ændringer er udført samt fra hvilken IP-adresse.
- Cookies kan altid slettes igen, når det ønskes. I Internet Explorer slettes cookies under menuen “funktioner” -> “Internetindstillinger” -> “slet cookies”.
- Cookies
- Så snart handelen er gennemført, bliver dine kortdata slettet helt automatisk. Vi anbefaler iøvrigt www.forbrugersikkerhed.dk, der giver en god og fyldestgørende information om bl.a. kortbetaling på Internettet.
- Mails der er relateret til dit abonnement kan kun afmeldes ved at skrive til info@popopbox.dk
- Udover ovennævnte mails kan du tilmelde dig POPOPBOX nyhedsmails. Disse udsendes typisk 1-2 gange ugentligt med div. Tilbud og produkter.
- I begge af ovenstående mails vil der være et udpluk af hvilke EkstraVarer, du har mulighed for at få fragtfrit leveret sammen med din abonnementspakke.